Wednesday, July 18, 2007

بوست طارئ جدااا

..


هيييييييييييييييييييه ...توأمتي مسافرة وهعمل حفلة
بس ياريت ماترجعش في كلامها :D






النهاردة كنت بكلم توأمتى الغاليه من خمس ست ساعات

بعتها مسج ..بنكشها ..علشان أتخانق معاها شويه

لإنها بقالها مده مطنشاني .. وكل شويه تختفي

وبعد إرسال النداءات والإستدعاءات والإتصالات
تظهر بإبتسامتها
المعتادة ..ومعاها حاجات غريبة ..أخبار سعيدة

إفتكاسات جديدة ..وأنا توأمتها بس لما تفتكرني

:D

المهم إتصلت بيا النهارده بعد المسج ..إني كنت بهددها

مش داخله تاني على النت ومش هتكب تاني في المدونة

وهي بترد عليا بكل برآءة وبتقولي لازم تدخلي النهاردة

علشان أنا مسافرة بكرة ..

مسافرة فين يا رورو ؟؟ مسافرة السعودية ..هو أنا مش قوتللك إني


!! مسافرة يوم 19 يوليو

أنا في محاولة فاشله ..إني أكظم غيظي .

. وبلاش نكمل تسييح بقى





***********************

حبيبتي الغالية وصديقة عمري الوفية
..كنت على أمل أن ألقاك هناك بعد فراق دام
لإكثر من عام وأكثر من شهور عديدة

لكن هو قدر الله عز وجل
أراك على خير قريبا وصحبتك السلامة
لانتسيني في صالح دعائك
هتوحشي المدونة يا بحب الحق

ماتغبيش كتير
أستودعك الله الذي لا تضيع ودائعه



13 comments:

رضوى said...

انا هعلق تعليقين

اول حاجة ان الانسة المبجلة توأمتى الغالية بقالها يمكن ساعتين بتكتب فى البوست

وكل شوية ...خلاص خلصته بس السمايل

وانا النور عمال يقطع عندى والنت يفصل والرنات تشتغل ..

ولغاية دلوقتى اهو لسه بتظبط الاسمايلز عشان خاطرى

المهم فافتكرت كلمة العماد الاصفهانى :

"انى رأيت انه لا يكتب أحد كتابا فى يومه الا قال فى غده لو زيد هذا لكان احسن ولو نقص هذا لكان يستحسن ولو غير هذا لكان اجمل ..وذلك من عظم العبر وهو استيلاء النقص على جميلة البشر"

اصل العبارة دى كل مرة افتكر اكتبها اعندى وانسى ...وكنت بقول انا بس اللى كده ..بس توأمتى طلعت زيي:)

رضوى said...

تانى تعليق

حبيبتى الغالية

ربنا يكرمك ويعزك ..بجد لفتة جميييييلة اوى

وبتحرجينى بذوقك ..كنت هعمل بوست فى يوم ميلادك بس رحتى منزلة انتى

كشفتى اسلوبك فى التهديد :)

..........

انا كمان كان نفسى اشوفك اووووى
وعندى امل لسه تيجى ...

مش عارفة ليه محسسانى انى مهاجرة...

فى حفظ الله حبيبتى

وبلاش نكمل تسييح بقى

خطــاب said...

ربنا يخليكو لبعض

ويجمعكو فى الفردوس

المجاهدة said...

:)
ترجعي بالسلامة يا توأمتها
:)


ممم
انا مش عارفة انتو مين بالظبط :(:(

الناس في الساحة كلهم دخلوا في بعض :(
ولا انتو حد تاني من هناك؟؟
:d

The Islamic Spirit said...

إيه ده روضى سافرت إمبارح

يا وحشة مش تقولى

بجد بجد بجد يعنى هتوحشينى كتيرررر

يارب تروحى وترجعى بالسلامة

وفى أمان الله

ربنا يحفظك يا دودى يااارب

بحب الحرية said...

حبيبتي بتحبي الحق

توأم روحي ..لازم نطلع زي بعض طبعاا
:D

وربنا يكرمك يا توتة ..
وحمدا لله بسلامتك
...........................

عندي أساليب تانيه كتييير في التهديد
إنت عارفاني ..مش بغلب
:D إطمني يعني

............................

أيوا مهاجرة ..أنا حاسه إنك روحتي كوكب تاني منقطع عن العالم

:)
ربنا يكرمك

بحب الحرية said...

أخ خطاب

شكراا ..ربنا يكرمك


ميجو ..
وبعدين معاك يا بقى
:(

أنا مش قولتلك قبل كدااا
لحد دلوقتي مش عارفاني
طيب فيه حد غيري بيقوللك ميجوو
:)

شكرا يا حبيبتي على مرورك الكريم


رورو فور إسلام

نورت :D

The Manager said...

اول زيارة ليا
المدونة دي حلوة قوي
بس ملخبطاني
مبقتش عارف مين صوحبها اصلا :D

فين smart programmer؟

مش عارف :(

عموما ربنا يجمعوا على خير إن شاء الله :)

ومبروك المدونة مع انها جت متأخر ...

-_- said...

انتى المفروض النهاردة هتعلقي عن مصيبة حصلت في الشارع صح ؟

رضوى said...

اخ خطاب

اللهم امييييين

يجمعنى بيها فى الفردوس

.......................

جوجو

انا درة القدس

وحشانى اوى

......................

رورو

انتى كمان هتوحشينى اوى

الموضوع جه سريييييييييع

اشوفك قريب باذن الله

.......................

رضوى said...

اخى مانجر

جزاكم الله خيرا لتشريفكم لنا فى المدونة

انا هقول لحرضتك

انا ...بحب الحق ...درة القدس

بحب الحرية ....سمارت بروجرامر

بس كده

........................

دكتور شارم

اهلا باول زيارة لحضرتك فى مدونتنا

لالالا مش هتوصل لمصيبة يعنى :)

بحب الحرية said...

أخ مانيجر

شكرا كثيرا لإطرائك
وشرفتنا بزيارتك

ربنا يبارك في حضرتك ويكرمك
أنا سمارت
:)

د.شارم
أهلا بحضرتك
إتكلمنا عن المصيبة ..
ربنا يستر

:)

بحب الحق
نورت ..إنت جيتي إمتى
:)

The Manager said...

ايوة ايوة
اخيرا فهمت

جزاكم الله خيرا اخوتى
درة القدس
وسمارت بروجرامر

درة القدس بتحب الحق
وسمارت بتحب الحرية

:)))